نکاتی مهم در بازاریابی محتوا برای کسب و کارهای کوچک

admin 25 آبان, 1397 2 دیدگاه

بازاریابی محتوا یکی از استراتژی های بلند مدتی است که صاحبان کسب و کارهای کوچک معمولا از آن استفاده میکنند.اما در راستای تحقیقات سئو در سالهای اخیر این نتایج حاصل شده است که کسب و کارهای کوچک علاوه بر بازاریابی محتوا نیازمند قوانین و دیگر روش های بازاریابی هستند در رقابت با دیگر بلاگ ها و بحث رنکینگ قرار گیرند.

چه در زمانی که در خانه هستید به تولید محتوا بپردازید و یا چه در محیط کار ، نکاتی وجود دارد که با رعایت آن میتوانید به نتایج ایده آل دست یابید :

  • ایجاد تقویم برای بازاریابی محتوا

داشتن یک تقویم برای درج محتوا میتواند یک استراتژی خوب برای برنامه ریزی در جهت تولید محتوا باشد . اما این استراتژی اغلب نادیده گرفته میشود. ۶۱% بازاریابان با مشکل زمان برای ایجاد محتوا مواجه هستند در حالی که ۴۴% از افراد با استفاده از استراتژی زمانی به خوبی بلاگشان را مدیریت میکنند.

برای شروع میتوانید یک برنامه ریزی زمانی برای ماه آینده انجام دهید و طبق آن پیش بروید.

  • دریابید که چه چیزی موثر است

قبل از آنکه به دنبال موضوع جدید برای پست خود باشید بررسی کنید که آیا مطلب قبلی شما موثر بوده است یا خیر. با استفاده از ابزار وبمستر و آنالیز گوگل بررسی کنید که کدام مطلب شما ترافیک بیشتری را همراه داشته است و مردم از چه کلمات کلیدی بیشتری برای یافتن مطالب استفاده کرده اند.

همچنین از ابزار دیگری مانند AddThis میتوانید بررسی کنید که مطالب شما چند مرتبه از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده و چند مرتبه بر روی آن لینکها کلیک شده است.

درک این روند به شما این کمک را میکند تا با بررسی استراتژی که قبلا استفاده کرده اید به این نتیجه دست یابید که آیا دوباره از آن استفاده کنید و یا آن را تغییر دهید.

  • بررسی موضوعات مهم در شبکه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی یک ابزار موثر و مفید برای یافتن عنوان و موضوع مطالب جدید میباشد.نوشتن در رابطه با موضوعات مهمی که در شبکه های اجتماعی مطرح است باعث میشود افراد بیشتری که در جستجوی این عناوین هستند به بلاگ شما مراجعه کنند.

برای آنکه ببینید چه موضوعاتی هم اکنون در شبکه های اجتماعی مطرح هستند میتوانید از ابزار Trendsmap استفاده کنید.

اگر این موضوع مورد توجه شما قرار گرفت در روزهای آینده با ما با ادامه این مطلب همراه باشید.

منبع

دربارهیبی بیبیب

Comments (02)

  1. 25 آبان, 1397

    مقاله بد نیست

  2. 25 آبان, 1397

    تماس نمیشه بگیریم