شماره های تماس با طراحی سایت مشهد
پست الکترونیک طراحی سایت مشهد

طراحی سی دی های تبلیغاتی

 

يک کاتالوگ يا راهنماي الکترونيکي با حجم اطلاعات بالا و کوچک متناسب با فن آوري روز است . مزياي اين روش اطلاع رساني

و تبليغ سرعت دسترسي به اطلاعات ، مدرن بودن وسيله اطلاع رساني ، کم حجم بودن فيزيکي ، چند رسانه اي يا سمعي و

بصري بودن و امکان قراردادن فيلم ، عکس و صدا و ......


امروزه معرفی محصولات، برنامه ها، سازمان ها و نهادها به بهترین نحو امریست مهم، و بدیهیست برای تحقق این مهم استفاده

از انواع رسانه های متفاوت مانند گفتار، موسیقی، عکس، متن، انیمیشن و محیط های تعاملی ضروری می نماید.


نرافزارهای مالتی مدیا و کاتالوگهای الکترونیکی با بهره گیری از این امکانات، با محیطی پویا و جذاب با هزینه ای معقول، بدون هیچ

محدودیتی خواسته شما را فراهم می کند.

طراحی کاتالوگ

چنانچه قصد ارائه اطلاعاتی مکتوب یا مصور را دارید،  همچنان استفاده از انواع کاتالوگ بهترین ابزار است کاتالوگ ها دارای انواع

گسترده ای از شکل ها و فرم ها هستند.  ساده ترین فرم آن  یک برگه یک روست شکل های مفصل تر کاتالوگ ها نیز دارای جلد

و تعداد صفحات زیاد است همین طور انواع دیگری از کاتالوگ هستند که دارای تاهای پیچیده ای هستند و همگی در یک قالب جا

می گیرند و هدف واحد آن ها معرفی محصولات تاریخچه، دوره های آموزشی و رساندن اطلاعاتی از این دست است


کاتالوگ وسیله ای برای بیان، آموزش و یا دستورالعمل استفاده از یک دستگاه یا کالا می باشد و یا به بیانی دیگر،در کاتالوگ

بیشتر از آنکه جنبه تبلیغاتی آن مطرح باشد، جنبه آموزشی آن مورد تاکید و توجه است.

 

طراحی کاتالوگ نیز نسبت به مقدار و حجم اطلاعات صورت میگیرد و تعداد صفحه هر چقدر هم که زیاد باشد تاثیری در چارچوب

و قوانین طراحی کاتالوگ ندارد. حال با توجه به نکته فوق، طراحی کاتالوگ نیز باید نسبت به هدف کاتالوگ صورت پذیرد تا علاوه

بر انتقال آسان موضوع زیبایی خاص خود را نیز حفظ کند.

طراحی ست اداری

 

ست اداری یا به اصطلاح اوراق اداری، در راستای هویت سازمانی یک شرکت مکمل "نشانه" است، یک ست اداری در واقع اوراق

بهاداری هستند که ارزش یک سازمان ، شرکت و یا برند با این اوراق سنجیده و محک می خورند و باید دارای وزن و ترکیب بندی

ویژه ای باشد تا بتواند شخصیت یک مجموعه را با درستی  ترسیم نماید ست اوراق اداری می تواند شامل موارد زیر باشد:


سربرگ    پاکت نامه   پاکت A4   کارت ویزیت   کاغذ یادداشت  فاکتورها    فولدر

 


هر یک از این موارد ذکر شده باید به گونه ای طراحی شود تا در هنگام قرار گرفتن در کنار سایر موارد نظم، ترکیب بندی و به

اصطلاح چارچوب اصلی طرح حفظ شود تا کل مجموعهاوراق اداری در یک خانواده دیده شود.



طراحی آرم و لوگو

 

از جمله مهمترین بخش های تبلیغاتی یک شرکت، نشانه، آرم یا لوگو (Logo) آن است.

نشانه سازمانی نمایانگر کارکرد، جایگاه، نام، اهداف، امکانات و بسیاری موارد دیگر است که در نهایت، سازنده هویت آن مجموعه هستند. هویت سازمانی یک شرکت بر اساس نشانه ، آرم یا لوگو و رنگ های آن شکل می گیرد و استفاده از یک نشانه ، آرم یا لوگو خوب باعث تسهیل اجرای مواد تبلیغاتی یک شرکت می شود.

 

همه برندها، شرکت ها و کارخانجات بزرگ دنیا، بیشتر از آن که با محصولات، بروشورها، پوسترها و دیگر مواد تبلیغاتی شناخته شوند با نشانه ، آرم یا لوگوی خود در ذهن مخاطب جا باز می کنند. از جمله موارد و عواملی مهمی که باید در طراحی نشانه ،آرم یا لوگوی یک سازمان ، شرکت یا برند مورد توجه قرار گیرد، زیبایی ، سادگی و در عین حال برقراری ارتباط سریع با مخاطبین است. نشانه ها را عموما می توان به دسته های زیر تقسیم کرد:

 

نشانه های تصویری :

که عموما این نوع از نشانه ها ، آرم ها یا لوگوها به صورت نمادها و تصاویر و اشکال ساده شده طراحی می شود که این تصاویر می توانند ارتباط مستقیم با نوع فعالیت سازمان ، شرکت یا برند مورد نظر را داشته باشد.

 

نشانه های نوشتاری :

این نوع از نشانه ها، آرم ها یا لوگوها بر مبنای نوشتار طراحی می شوند و عموما نام سازمان ، شرکت یا برند می باشد که با استفاده از فونت ها و ابزار های نوشتاری طراحی می شوند.

 

نشانه های ترکیبی و تلفیقی :

این نوع از نشانه ها ، آرم ها یا لوگوها ترکیب و تلفیقی از نشانه های نوشتاری و نشانه های تصویری است که به خاطر توان بالای برقراری ارتباط با مخاطبین می توان این نوع از نشانه ها را در ردیف پر مخاطب ترین نوع نشانه ها ، آرم ها یا لوگوها دانست.